Wat ga je doen?
Als Account Manager speel je een cruciale rol in het creëren van groei bij Kamo.
1. Bezoeken van bestaande klanten
Je bezoekt regelmatig onze bestaande klanten. Door goed te luisteren naar hun wensen en uitdagingen, ben je in staat om oplossingen op maat aan te bieden wat leidt tot een toename in bestellingen. Bovendien zet je actief in op het uitbouwen van langetermijnrelaties en op het verhogen van de klanttevredenheid.
2. Nieuwe klanten aantrekken
Ongeveer 20% van je tijd besteed je aan het proactief werven van nieuwe klanten. Door middel van strategische prospectie en netwerken identificeer je potentiële klanten en leg je contacten die kunnen leiden tot nieuwe samenwerkingen en groeimogelijkheden voor Kamo.
3. Aanbod, trends & samples
Je houdt voortdurend de vinger aan de pols wat betreft ons productaanbod en zorgt ervoor dat dit aansluit bij de laatste trends in de markt. Daarnaast zorg je ervoor dat onze klanten altijd toegang hebben tot samples, zodat ze onze producten kunnen zien en ervaren voordat ze een beslissing nemen.
4. Rapportage
Je stelt wekelijks een gedetailleerd verslag opover de voortgang van je activiteiten. Dit verslag biedt inzicht in de behaalde resultaten, uitdagingen en kansen voor verbetering. Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO.
5. Professionalisering van het verkoopproces
Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van een effectieve sales strategie die de groei van Kamo bevordert. Je brengt structuur aan in de sales processen en brengt nieuwe ideeën aan.
Wie ben jij?
Wat bieden wij jou?
Ben jij de persoon die Kamo naar nog een hoger niveau tilt?
Neem gerust contact op met onze HR-partner Flore via jobs@kamo.be of bel op 0477 81 19 42.